горна помпа!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем съединител.
Collapse
X
-
Няма течове, огледахме добре.Пък и течноста не е мръднала грам.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеНяма течове, огледахме добре.Пък и течноста не е мръднала грам.
Когато течността почне да мърда... положението е критично вече и ако съм прав това съвсем скоро ще започне да се случва. Най-добре обезвъздушете системата още веднъж, и ако пак има проблем с превключването пробвайте да "напомпате" съединителя... (двойно амбриране) тогава може би ще се проясни дали е от помпата на педала.
Comment
-
Ами то ще стане ясно, ще наблюдавам и пак ще пиша за по-нататъшните симптоми. Дано поне да е тази на педала, че другата е вътре в кутията и си е...ло майката.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
От прочетеното и от личен опит мога да ти кажа,че проблемът е в скапани гумички горе на помпата.Не е задължително да има теч,пониже външната може да е още здрава и докато не се скапе,няма да протече.Същественното е,че не се постига оптимално налягане при натиск,а при връщането спирачна течност попада зад пръстена и пречи да се върне,вместо да мине през компенсационните отвори.При ремонта задължително промий системата и налей нова течност.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Здравейте колеги,
За да не отварям нова тема ще ползвам тази на колегата... Та значи имам подобен проблем от зимата, когато почна по-трудно да включва на скорост. Но бързо се научих от време на време да побутвам педала на съеденителя нагоре и нещата се оправяха за известно време... Напоследък обаче започна да ми се налага на всеки 2-3 натискания да го издърпвам... В събота ми светна и лампата за намляло ниво на спирачната течност... Естествено, на първата бензиностанция спрях, долях... но уви, днес сме пак така...
За съжаление нямам условия за канал за да видя от къде е теча, но на бърз оглед около педалите под стелките няма теч, сухичко е.
Та... въпроса ми е - има ли някакъв начин да се разбере по косвени признаци дали е горна помпа или лагер помпата заминала...
Също така ако не може да се каже със сигурност кое е, някой може ли да опише с няколко изречения как се сваля горната помпа (тази на педала) и какво да й гледам та по метода на изключването да се разбере?
Мерси предварително на всички, които изкажат компетентни мнения.Last edited by sandeto; d.m.y г., 16:05.156 1.8 TS '98 144hp
Comment
-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=36610
Огледай си маркуча от горната към долната помпа дали не е омаслил и преди да сменяш помпа си смени О пръстенчетата на въпросния маркуч и след това вече ако не се оправи мисли вече за помпаsigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
ALFA ROMEO 2.0JTS ex
ALFA ROMEO Crosswagon Q4
Продавам Алфи на части!
Comment
Comment